Tajemnica Zaginionych Zabawek - Audiobajka

Tajemnica Zaginionych Zabawek

Tajemnica Zaginionych Zabawek.

W pewnej małej szkole, pełnej kolorowych zabawek i radosnych dzieci, mieszkał pięcioletni Tomek. Tomek był chłopcem pełnym energii i pomysłów, ale czasem jego zachowanie sprawiało kłopoty. Kiedy nauczycielka nie patrzyła, Tomek potrafił rozbierać się, rozlewać jedzenie, niszczyć prace i być bardzo uparty. W czasie zabawy z innymi dziećmi, często miał wybuchy złości, rzucał zabawkami, płakał i nawet sam siebie krzywdził, gdy coś szło nie po jego myśli.

Tajemnicze Zniknięcia.

Pewnego dnia w szkole zaczęły znikać zabawki. Najpierw zniknęła ulubiona piłka, potem klocki, a na końcu nawet pluszowy miś. Dzieci były zmartwione i smutne, a nauczycielka, pani Ania, nie wiedziała, co się dzieje. Tomek zauważył, że jego koledzy są smutni, i postanowił, że musi coś z tym zrobić.

Poszukiwania.

Tomek postanowił wyruszyć na poszukiwania zaginionych zabawek. Wiedział, że musi być ostrożny i sprytny, żeby znaleźć, gdzie się podziały. Zaczął od sprawdzenia swojej sali, ale nie znalazł tam żadnych śladów. Potem poszedł na plac zabaw, ale tam też nic nie było. Tomek zaczął się frustrować i czuł, że zaraz wybuchnie. Ale wtedy przypomniał sobie, jak pani Ania mówiła, że w trudnych chwilach warto wziąć kilka głębokich oddechów.

Tajemniczy Ślad.

Po chwili uspokojenia, Tomek zauważył coś dziwnego – ślad małych stópek prowadzących do szafki w rogu klasy. Postanowił to sprawdzić. Otworzył szafkę i zobaczył tam wszystkie zaginione zabawki! Ale kto je tam schował? Tomek postanowił, że musi to rozwiązać.

Tomek wiedział, że sam nie da rady. Poprosił swoich kolegów o pomoc. Razem zaczęli obserwować, co się dzieje w klasie. Po kilku dniach zauważyli, że to jeden z ich kolegów, Jacek, chował zabawki, bo bał się, że inni dzieci będą się z niego śmiać, jeśli nie będzie miał czym się bawić.

Tomek postanowił porozmawiać z Jackiem. Powiedział mu, że nie musi się bać, bo wszyscy chcą się bawić razem i nikt nie będzie się z niego śmiał. Jacek zrozumiał, że jego zachowanie było złe i obiecał, że już nigdy nie będzie chował zabawek. Tomek poczuł się dumny, że udało mu się pomóc koledze i rozwiązać tajemnicę.

Pani Ania była bardzo dumna z Tomka. Pochwaliła go przed całą klasą za to, że potrafił opanować swoje emocje i pomógł rozwiązać problem. Tomek zrozumiał, że warto słuchać nauczycielki i współpracować z innymi. Od tego dnia jego zachowanie w szkole znacznie się poprawiło, a on sam czuł się szczęśliwszy i bardziej pewny siebie.

  • W trudnych chwilach warto wziąć kilka głębokich oddechów i uspokoić się.
  • Współpraca z innymi może pomóc rozwiązać problemy.
  • Warto słuchać nauczycieli i uczyć się od nich, jak radzić sobie z emocjami.
  • Każdy z nas może pomóc innym i być bohaterem w swojej szkole.

Tomek dzięki swojej przygodzie zrozumiał, że jego zachowanie ma wpływ na innych i że warto być cierpliwym oraz współpracować z innymi. Stał się bardziej odpowiedzialnym i szczęśliwszym chłopcem, a jego koledzy i koleżanki z klasy zyskali w nim prawdziwego przyjaciela.

Pobierz :

Audio Pdf

Share:

Zobacz inne audiobajki terapeutyczne

Poszukiwania magicznej perły

Poszukiwania magicznej perły - Audiobajka

Utrata Perły Pewnego słonecznego ranka, w królestwie ukrytym głęboko pod falami oceanu, młoda syrenka o imieniu Zosia obudziła się z niepokojem. Dziś miała wygłosić ważne przemówienie przed wszystkimi mieszkańcami podwodnego świata...

Więcej
Przygoda w krainie cieni

Przygoda w krainie cieni - Audiobajka

Smutny Poranek i Problem Kajtka Pewnego słonecznego poranka, w sercu ogromnego, zielonego lasu, młody smok o imieniu Kajtek obudził się wyraźnie smutny. Był małym, brązowym smokiem z błyszczącymi, zielonymi łuskami, które mieniły się w słońcu...

Więcej

Terapeutyczne Bajki dla Twojego Dziecka

Pomóż dziecku lepiej zrozumieć własne emocje dzięki audiobajkom terapeutycznym, stworzonym z udziałem psychologa dziecięcego. Open Tales to miejsce, w którym profesjonalna wiedza psychologiczna łączy się z mocą terapeutycznych opowieści, pomagając dzieciom pokonywać lęki, radzić sobie z emocjami i budować poczucie bezpieczeństwa.